indien

live your own life. because you're gonna die your own death

Små kär

Publicerad 2013-08-28 19:09:28 i Allmänt,

Jag är små kär,känner mig liten och töntig som alltid då känslor tar över. Men det var länge sen jag fick bli så här pirrigt glad och gulligt liten. Det är okej antar jag, så länge man är lycklig är allt bra. Dessutom är jag små kär i någon som är lika onåbar som min stulna cyckel, så lite vardagslycka, morgon ensamhet och saknad kommer inte förstöra mina framtidsplaner. Alltid singel och fri❤

Vill bli galet kär i någon lika vild som jag,så vi kan surfa i solnedgången och resa utan att fundera över meningen med livet. Utan bara hålla om varandra då allt går tungt❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela