indien

live your own life. because you're gonna die your own death

you decide every moment of every day how you are and what you belive in

Publicerad 2012-05-28 11:53:34 i Allmänt,

Hoppa från sten till sten, till sten till sten...

Det var som om havet aldrig ville visa sig och solen sken som starkast... underbart skönt att bara hoppa där ensam och inte tänka på nått annat än vilken sten min fot skulle hoppa till. Mobilen dog redan vid sälsten och kanske var det lika bra? Jag lämnade väskan, skorna... ja allt utom min bekini och shorts, sen skuttade jag vidare. Utan att tänka så mycket på att jag så småning om skulle måsta vända och att jag bara ätigt en macka till frukost. Tillslut nådde jag lotstugan och då solade jag en stund, innan jag skuttade tillbaka hemmåt.

Jag promenerade iväg helt oplanerat för att prata med nanny vid elva tiden och kom hem - rödbränd- vid halv sex.



Det var rätt många stenar jag behövde hoppa över för att rensa min hjärna. Men det känns så mycket bättre! Om det finns någon typ av meditation som funkar så är det då man är tvungen att fokusera på det man gör alldeles ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela