indien

live your own life. because you're gonna die your own death

wherever you go, always bring your own sunshine

Publicerad 2012-05-30 18:38:53 i Allmänt,

ojojoj, vad duktig jag är på att uppdatera dessa dagar. Kanske rätt kul för bloggen, men det innebär faktiskt bara att jag har tråkigt! Annars kommer jag nästan aldrig på att göra det. Så nu har jag lite fuck life feeling... pollen helvettet kan ju sluta någongång!!!!!!!!!! eller så kan mitt imunförsvar tagga ner två snäpp, så jag slipper reagera.



när allt tvingar mig att vara stilla, att fundera mer än jag vill
då är det alltid det jag saknar som mina tankar dras till
det jag inte vågade göra och det jag mest av allt vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela