indien

live your own life. because you're gonna die your own death

want to see over the egde

Publicerad 2012-05-15 15:53:18 i Allmänt,



ledig tisdag=rätt tråkig dag
har pratat med nanny massor, vår kontakt har blivit sämre med tiden och det var några månader vi inte snackade alls, men igår pratade vi tillräckligt länge för att hitta tillbaka till allt det där vi haft! man har saknat det utan att riktigt veta om det.

annars händer inget särskilt, försöker besluta mig för trondheim eller inte. målar om toadörren hos pappa. tvättar all min tvätt idag eftersom jag ändå inte har nått bättre för mig. och måste ta tag i rummet sen också..något jag inte är så super pigg på.. hehe. har rest runt lite för mycket och lådorna har nollkoll just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela