indien

live your own life. because you're gonna die your own death

sommarens första dag!!

Publicerad 2012-05-24 23:05:53 i Allmänt,

idag har det varit en underdunderbardag! 

skulle kunna lägga upp ett helt inlägg om hur mycket pollenhelvettesskiten irriterar mig, sov svindåligt, vaknade med ögon som gick att öppna en halv millimeter och en snornäsa... inte direkt mysigt kanske, och nu låter det som om min dag varit totalt botten, men nej då!! pollen kommer ju av en viss anlening! sommarstart! och idag var det 25grader i solen!!

life dosent have to e perfekt to e wonerful

Till att börja med så ringde sanna vid åtta, det var första gången på sju månader jag hörde hennes röst! Sen somnade jag om, klev upp vid elva då pappsen hade lagat mat! så vi satt ute och åt i solskenet. Efter det tvättade jag våra bilar. Körde in till stan och solade ute på några stenar längst ut vid havet, för att slippa pollenluften en stund! Det finns inget som gör mig så lugn som att bara höra vågorna slå mot stenarna i långsam takt. Sen åkte jag till mammsen och åt.

Träffade johanna i sin super sexiga reflexklädsel vid donken och tog en glass. Sen fick jag skjuts av henne till stan, där fikade jag med efterlääängtade sanna! Jag viste inte att jag saknat henne så mycket!! Vi satt och fikade på waynes, tog en tur med lillablåa upp till vårdkasen.



jag kan sitta ute tills solen ändrat färgen på mitt hår
sträcker mig så långt det går
men jag behöver dig
kom hit och rör om
jag behöver nått att skriva om

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela