indien

live your own life. because you're gonna die your own death

jag finns och jag är inte beredd att gå än

Publicerad 2012-05-31 19:14:00 i Allmänt,

julia resan: http://www.youtube.com/watch?v=6987bMoGrDQ
Det är ett klipp om en flicka som dött i cancer. Det finns en ung flicka som berättar om sin leukemisjukdom, hennes leende och svåra ord träffar mig någonstans där revben och lungor möts. fan. fan. fan. jag är 19 år, jag är fullt frisk. klagar över pollen, knän ur led och ja. jag har fullt upp med att bara tycka synd om mig själv ibland. Vad håller jag egentligen på med?Mitt liv är fucking jävla underbart och jag tänker njuta av de sekunder jag får. För jag tror man bara lever en gång och vad som än händer så är jag ändå bara 19år några månader till, sedan är min tid som otillåten alkoholköpare vara förbi för föralltid (förhoppningsvis.. vore hemskt om man blev portad därifrån. nä fyfan, så skabbigt ska jag aldrig leva)


vårens första dag - laleh. så jävla underbar låt.
låt mig vara lite till
jag är inte beredd att gå än
låt mig finnas lite mer


Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela