indien

live your own life. because you're gonna die your own death

svalkar vinden

Publicerad 2012-05-09 00:05:42 i Allmänt,

Nu börjar allt rulla, jag fick två jobb i lilla härnta så dagarna har börjat bli stressiga igen. fan vad jag saknat att stressa!

nu har jag jobbat i stockholm i två dagar så jag är helt slut, haha idag sprang jag runt typ fem kilometer med massor av läsk och bara virrade runt...jag måste verkligen lära mig att strukturera saker, hehe. i söndags provade tette och jag freesbegolf. om jag vann? jag spelade mot tette, de är som att veta att man är förlorare innan start! sen åt vi kött, massor av myysfrukter och avokado. köpte kokosnötter som tog längre tid att få upp än att dricka.





nattiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela