indien

live your own life. because you're gonna die your own death

I don’t wanna be that city boy

Publicerad 2012-03-18 21:31:00 i Allmänt,

det finns en annan sida, det finns någonting jag aldrig ser
men jag vill inte veta vad, för därifrån syns längtan mer.
men om jag tar mig ifrån en sviken dröm och hit igen
så kanske jag kan känna meningen med tystnaden.

svalkar vinden värmer solen
ser du något bakom molnen
känner du lyckan genom sorgen
jag har inget mer än mina



Idag har varit en dålig dag.
Jag har försökt hitta den gömda styrkan någonstans, men nu har jag givit upp. krypigt ner under täcket med datorn och en bit choklad.
Har struntat i alla beslut så länge nu, försökt intala mig att allt är bra.
men jag måste ge mig av snart.
jag vet bara inte vart...

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela