indien

live your own life. because you're gonna die your own death

det är inte dagarna som går som är livet, det är när vi lever dagarna

Publicerad 2012-06-16 17:27:16 i Allmänt,

Har jobbat en hel del den här veckan, men så länge jag trivs och tycker det är kul så ska jag passa på att jobba mycket. Den här tempraturen gör ändå att det känns lika bra att jobba! Jag är ju ledig i slutet av sommaren och då hoppas jag att värmen fått vattnet att bli ljummet och smultronen perfekta!

Trots att det känns helt okej att ha jobbat varje dag, sex dagar i rad och veta att man har ett pass framför sig imorgon, så tar det på krafterna, idag har jag varit helt sjukt konstig och allmänt förvirrad. hehe. ingen utgång eller alltför social samvaro för mig ikväll alltså! Mina arbetskamrater (som för den delen aldrig träffat mig tidigare) måste fundera vad jag är för prick... undrade allvarligt om det var 25 maj idag. Kul att man är där för att ta hand om dementa
 

vi ser inte livet som det är
vi ser livet som vi är

if i youst didnt care that green becomes gray
life would be easier in every single way
i would stop this feeling no matter what they say
and i would keep it as a gray good day

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela