indien

live your own life. because you're gonna die your own death

sommarens soligaste dag

Publicerad 2012-06-21 22:34:53 i Allmänt,

imorgon är det midsommar!!! som man har väntat i höstmörker och iskall kyla, nu är äääntligen svenska sommaren här!! i love it

idag så bjöd jag min syster Malin på lunchpicknick, sedan tog jag ett varv på stan och tömde plånboken lite. Sen solade jag, målade, åkte till havet en sväng och gjorde lite annat smått och gott!


Nu till min skryt spalt: jag sprang 9,5km på 50min. hehe. Ofta det hamnar under skryt spalten tänker ni då. men jo! jag är svin nöjd över min lilla insats. sen rodde jag lite på sjön och tog en 1mils promenad med min granne. nu säger mina ben godnatt!



imorgon ska det plockas blommor!!

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela