indien

live your own life. because you're gonna die your own death

måndagsbarn

Publicerad 2012-06-26 00:08:00 i Allmänt,

första dagen på länge jag vaknar med en känsla av tunghet. jobb idag igen. inget nytt spännande har hänt i mitt lilla liv på några dagar. allt rullar på. äckligt monotont och med just nu, för mycket jobb. inte ens min jordgubbsfrukost lockar fram ett leende
 
det känns som om veckan plötsligt blivit en vanlig vecka igen, där måndag är måndag och helg är helg. Städningen, jobbet, mat och rast...
jag föddes en fredag, var som piggast då det var kväll.
är inte gjord för måndagsmorgon, för helgen måste ta slut
 
jag skiter i vad du vill just nu
kom bara hit och ge den energin som bara du kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela