indien

live your own life. because you're gonna die your own death

just me, myself and I

Publicerad 2012-06-01 13:34:06 i Allmänt,

nu har jag varit ensam för länge! haha, helt sjukt. tror jag kan få allvarliga skador av att spendera för mycket tid själv. När jag klev upp kom jag på mig själv med att prata högt precis som om någon annan vore där. Sedan lagade jag mat och berättade allt jag gjorde.. som i ett matlagningspogram. ja. vad ska man säga? att jag skrämmer min katt, mig och mig själv?? Imorgon är det i alla fall lördag och kanske mindre pollen.

det är bra att varva ner ibland och ge tid till sig själv. men jag tror det finns en gräns... två dagar utan ett ord till annan människa verkar göra att jag bara måsta öppna käften. hur som helst så har jag musik nu, sjunger med min täppt-i-näsan-röst. Så tacka alla gudar ni tror på för att ni inte är här, för jag hade väl överöst er med massor av prat och halvsjungit "i'm so excited" när det blir en tyst paus.

PS!!!! jag sitter inte hemma bara för att jag älskar att vara själv och skaffa mig ett eremitliv. jag har bara äckligt mycket pollen.


min pälsgullis!!

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela