indien

live your own life. because you're gonna die your own death

försvinn ur mitt liv, jag har inte tid över till de här

Publicerad 2012-06-12 10:59:17 i Allmänt,

Hur mycket snor kan man ha? Det är sjukt, nyss tog en till toarulle slut och det känns som att hela huvudet är fyllt. Lock för öronen, kliande ögon och den eviga snuvan. POLLEN DÖ. Nu får det vara nog, en månad av evigt snorande, jag vill kunna känna lukter igen!!!!

Så vad ska man göra för att få pollenallergin att försvinna? Jag har vaccinerat mig i fyra år med eviga sprutor, sedan käkar jag tabletter, tar ögondroppar och nässpray. Vad mer kan våren begära av mig att göra? Om det finns någon som vet hur mycket jag älskade våren som barn, så gav dem mig den här allergin bara för att se mig lida lite under årets bästa månader. Vill inte sitta inne!!! damn you.


ps. jag bjuder på denna ?bild från nattlig-regning-pendeln-slutat-gå-promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela