indien

live your own life. because you're gonna die your own death

the less you care, the happier you will be

Publicerad 2012-07-12 22:29:08 i Allmänt,

Jag kom in på agronom programmet.
Ska jag skratta eller gråta? fan. beslutångest till 30juli då. tackar mig själv. fan
 
Jag visste precis vad jag ville bli tills jag fick tala med yrkesvägledaren. 
Alltså så jag kom in. Grattis Ida! Du som lovade dig själv tusen gånger att du redan struntat i det där, tackat nej. meeen, hehe. som alltid har mitt huvud en egen plan som jag knappt själv fattar... Så varför trycker jag inte på nej redan ikväll? För att ja..jaadu. "Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar." som Nalle Phu sa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela