indien

live your own life. because you're gonna die your own death

schweiz listan - CHECK

Publicerad 2012-02-23 22:23:45 i Allmänt,

LISTAN AVKLARAD!! även fast det är surt att detta inte blev som det var tänk, så är jag glad att jag hann göra de mesta av mina viktigaste punker i schweiz i alla fall

- Åka kälke i slalombacke

- Ha chokladdag
Och chokladdag blev det. Lite för många dagar. Schweiz choklad är underbar!!

- Att sofia kommer hit

vi hade två awesome utgångar & en biltur som skulle vara 20min lång, men som tog oss en över en timme. kart experterna, här har ni oss!

- Åka slalom i solsken med bra backar


- Ostdag

som sagt, det kan bli för mycket av de goda också.

- Åka på mini roadtripp


- Festa i zürich
och mer än en festkväll blev det på dessa dansgolv! men ps. schweizare kan inte festa. här var det inne med stillastående dansgolv och killar som var varandras tråkiga kopior...

Vara med i utklädningsfestivalen - MISSLYCKADES! festivalen var veckan efter det att jag åkte hem:(

- Sola


- Leka i snön med barnen


- Att leo somnar i famnen,
lyckades inte fånga det på bild, så ni får en vaken bild på smultronpojken


- Komma in på privat schweizisk fest, samma här, inget bildbevis, men det var dessa två rödhåringar som fixade in oss på 40års fest


- Åka till Sofia


- Se Lausanne
det blev inget bra foto från lausanne, så vi tar det muntligt istället. Det blev en festkväll som inkluderade; gratis tågtur, drinkar, folk som inte fattade engelska, biltur med fika inköp och så klart massor av dans med favvosoffy!

- Lyckas ta mig med flyget tillbaka till Sverige
Att ta sig till flyget kl4 en lördag natt med en rullväska på 21kg, ryggsäck på 10kg och ett skidfodral med slalomskidor är ingen hitt. men det gick bra. och tack och lov för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela