indien

live your own life. because you're gonna die your own death

feng shui

Publicerad 2012-08-29 13:52:00 i Allmänt,

Nu är jag 20 år!! Det känns stort, haha, ärligt talat, varje gång jag är på väg att bli irriterad över någon små sak. som jag verkar ha en förvana att bli lite nu och då, så säger rösten i bakhuvudet jävligt bestämt: Sluta. Du är 20 år nu.
 
Idag har jag mysigt, det regnar ute och jag är ledig, så jag har gjort lite morgon qigong, sen tränade jag yoga i ca en timme och lyckades sträcka lårmuskeln::(:((
Så då läste jag igenom min födelsedagsprestent av mammsen också: Rensa i röran, feng shui, den är riktigt bra! Precis vad jag behöver, jag måste rensa bort det där som gör så att jag vill falla ibland, dåligt umgäng, skavande bitar i hjärtat och onödiga sparade minnen. Så idag slängde jag en del saker ur rummet som jag inte innan tänkt på, men som, så fort dem låg i soptunnan fick mig att känna mig lättare till mods. Några sparade vykort, nollebrickan med roliga minnen från luleå (men som tydligen var ett dåligt minne i själva sig. Luleå gick ju inte så bra om man säger så) så nu ska jag ge mig in i kampen om att sortera lite kartonger. Slänga ALLT onödigt. Brukar vara jävligt duktig på att slänga, men nu inser jag att jag ofta håller fast vid saker med mycket minne i, för att kunna minnas tillbaka och det är ju egentligen helt fel. Man ska ju slänga allt sånt som får mig att blicka bakåt och inte framåt, allt det som håller fast mig till att vara "den ida", när jag kan vara precis allt jag vill vara!
 
Lycka till med er städning därborta och höj musiken på max!!
 
feng shui rum. mmm mumms

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela