indien

live your own life. because you're gonna die your own death

39timmars evigt jobb

Publicerad 2011-12-23 23:09:48 i Allmänt,

siba - veckans jobb, från lördag till idag (fredag) - så jag är rätt slut. men jag har tjänat ihop en massa kosing.

här kommer lite anteckningar som jag skrivit under mina lite mindre roande arbetstimmar med att dela ut lappar.


"Hej livet. hej mensverk. hej alla som inte vill ha rea på siba. hej svenska kungen som inte har något mer än mig att säga till om, men som ändå slipper skijobba för att få resa utomlands, jag är inte arg på dig, tycker att det är bra att sverige har kung. hej norge. hejdå vilopaus"

"Kände mig så jävla världsvan då jag tjatade om en bunt pappers jävlar som jag hatar för att dem var slut. Dem som jobbar här måste tro att jag tycker det här är roligt - påriktigt"


"Jag får inte sitta här, jobbar egentligen nu, borde ta mitt ansvar... precis som jag gjort de förra timmarna.. jag räddar ingen värld, jag hjälper inga fattiga barn, jag delar ut lappar med reklam åt siba, folk undrar nog vem som ställer upp på det en lördag / hälsningar från toaletten"


"Ni behöver inte gå slickade mot andra väggen.. jag kommer inte tvinga er eller börja grina om ni tackar nej till ett rabattkort"


"Hon som jobbar här vid ingången bredvid mig gjorde reklam för sin son. Hon visade en bild och råkade zooma in på hans mer privata delar samtidigt som hon berättade att han kunde massor av språk. jag dog av kvävt skratt."



så var jobbet med flyersutdelning slut och glad är jag för de så här kvällen före julafton!:):))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela